اولین دل نوشته من...
تسلیت قلب صبورم

کی باورش میشد این رشته رو خودت پاره کنی؟یادته میگفتی تو،تو آسمون دلم تک ستاره ای؟کی باورش میشد آسمون دلتو ستاره بارون کنی؟

یادته میگفتم خواب به چشم عاشقای دنیا حرومه؟کی باورش میشد هر شب خواب ندیدن منو ببینی...؟

هیچکس،جز منی که از روز اول دستتو خونده بودم اما بازم به حرفای تو بیشتر از خودم اعتماد داشتم!

میدونم ستاره ای نبودم که آسمون دلتو نور بارون کنه ولی یه قانون میگه :هر شب هزاران نگاه دنباله پر نورترین ستارست،پس همیشه سعی کن کم نورترینشو انتخاب کنی تا فقط مال خودت باشه و فقط به خودت چشمک بزنه...

یادت میاد وقتی بهت گفتم: میخوام آسمونی باشی نه آسمونم؟!!!   گفتم میخام بشی اونی که تو آسمونام نمیشه پیدا کرد...

نه یادت نیست وگرنه انقدر راحت دلمو نمی شکستی...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط mohammad| |



قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت